First love = handball

Handball-ul este cu adevărat prima mea iubire având în vedere că am început să îl practic la vârsta de 9 ani. Din păcate m-am lăsat pe la 15-16 ani pentru că aveam alte priorități și nici nu am avut parte de susținerea necesară, care știu că nu ar trebui să fie o scuză dar pentru un copil e cam greu să rămână motivat și să aibă o viziune pe termen lung. De aceea admir foarte mult oamenii care s-au luptat până au reușit într-un domeniu, în ciuda adversităților, la mintea de acum nu aș fi renunțat până nu aș fi convinsă că nu am nici cea mai mică șansă de reușită.

Acum sunt împăcată cu decizia pentru că de 4 ani m-am reapucat de handball amator, care între timp a devenit semi-profesionist, la o minunată echipă – HCA ACVILA BUCUREȘTI– pe care o iubesc din suflet și căreia îi datorez cele mai frumoase amintiri din ultimii ani.

Acvila campioană

Am redescoperit spiritul sportiv, ambiția de a fi cel mai bun, dorința de a crește de la o zi la alta, fiorii victoriei, dar și suferința înfrângerii și dezamăgirea. Mi-am făcut mulți prieteni, am avut parte de multe clipe frumoase alături de colegii mei, am câștigat cupe și poate cel mai important…mi-am cunoscut „jumătatea” (nu-mi place cum sună dar nu găsesc un cuvânt mai potrivit pentru EL).

Și ca să vă demonstrez cât de frumoși și minunați suntem, avem și un imn :): http://www.youtube.com/watch?v=yI5S07zd4c8

Și mai presus de handball este sportul în general care mi se pare „materie” obligatorie pentru toată lumea, îmi vin în minte minim 3 motive pe secundă pentru care fiecare dintre noi ar trebui să facă sport, fie că este unul de echipă, alergat, sporturi extreme sau orice  alt gen de mișcare. Pe lângă multiplele beneficii asupra sănătății, te ajută să îți dezvolți spiritul competitiv, lucrul în echipă, perseverența, să îți setezi mai bine obiective și să le și atingi, te face mai fericit, mai energic și multe altele. Dacă există cineva care să mă contrazică înseamnă că nu a făcut niciodată sport.

Așa că ieși din zona ta de confort și alătură-te unei echipe sau fă-ți un abonament la sală, învață să înoți, să schiezi, fă escalade, trasee montane, antrenează-te pentru maraton etc. Sunt o mulțime de sporturi pe care le poți practica și timpul sau banii nu sunt o scuză, alergatul în parc este gratis, poți face exerciții acasă, dau rezultate și sesiunile scurte dar intense de exerciții.

“Principiul este să concurezi cu tine. E vorba despre îmbunătățiri, despre a fi mai bun decât ai fost ieri” – Steve Young

Leave a Reply

